Сучасні представники лінійки RS від марки Audi

Audi Sport, e-tron GT quattro і RS e-tron GT, що поєднують в собі повністю електричну ефективність з приголомшливими характеристиками і безпомилковим зовнішнім виглядом, є зірками повністю електричної лінійки Audi. Сьогодні ми хочемо трохи розповісти про них.

Подорожуйте без обмежень!

E-tron GT може бути суто електричним транспортним засобом, але це також справжній GT. RS e-tron GT може проїхати до 283 миль без підзарядки, а e-tron GT quattro - до 298 миль. У вас є можливість зарядити автомобіль вдома на ніч, а в дорозі акумулятор на 93 кВтг можна поповнити на надшвидких зарядних станціях постійного струму на швидкості до 270 кВт. E-tron GT заряджається від батареї 5-80% приблизно за 36 хвилин за допомогою зарядного пристрою на 150 кВт.

Підготуйтеся до електричного зльоту

Активуйте запуск, і e-tron GT quattro видаватиме 530 к.с. та розганятиметься до 100 км/год за 4,1 секунди. Рухайтеся ще швидше в RS e-tron GT з потужністю до 646 к.с. у режимі запуску та часом розгону з 0 до 62 лише за 3,3 секунди. Таким чином, це не тільки перший повністю електричний Audi RS, а й найшвидший результат для RS у лінійці Audi.

Сучасне КВАТРО

Є два електродвигуни, по одному на кожному кінці автомобіля, які передають потужність на всі чотири колеса. Це абсолютно новий підхід до quattro, всесвітньо відомої повнопривідної системи Audi, яка була вперше розроблена для ралійних і дорожніх автомобілів у 1980-х роках. В e-tron GT Audi прагне вивести динаміку руху на новий рівень за допомогою універсальної пневматичної підвіски і рульового управління задніми колесами для підвищення маневреності.

Звук майбутнього

E-tron GT не тільки має футуристичний вигляд, а й звучить так само. І e-tron GT quattro, і RS e-tron GT мають спеціальний синтезований зовнішній звук, який надає тихим електродвигунам чутної присутності. Також доступний унікальний саундскейп у науково-фантастичному стилі. Внутрішні динаміки в салоні, відомі як e-tron Sport Sound, створюють пульсуючу частоту, яка змінює висоту звуку під час прискорення чи сповільнення, наче щось вловлюється якоюсь антеною з глибокого космосу.

Активна аеродинаміка

Електромобілі не потребують традиційних повітрозабірників, але передня частина e-tron GT, як і раніше, натхненна фірмовою решіткою радіатора з однією рамкою Audi, тільки тут вона приховує мережу датчиків. У плавниках під фарами є регульовані повітрозабірники, які діють як активні аеродинамічні пристрої, відкриваючись для охолодження електроніки або направлення повітря на передні гальмівні диски.

Тканини ECO-TECH, боротьба за екологію

Поряд із традиційною оббивкою e-tron GT також доступний із пакетом без шкіри, який включає матеріал під назвою Cascade, що частково виготовлений із волокон із перероблених пластикових пляшок і текстилю. Килимки на всіх моделях e-tron GT виготовлені з Econyl, який на 100% складається з переробленого нейлону.


Створено 24 жовт. 2023 р. в Новини
Останнє оновлення 24 жовт. 2023 р.